Bäbisen Vilma!

Bäbisen:
Nu har jag träffat bäbisen med stort B! Hon är den sötaste lilla flicka jag någonsin sett. Tänk att lite av mitt blod rinner i hennes ådror! Hennes svarta hår och uppnäsa får mej att smälta. Att Diana har klämt ut Vilma är ett under. Min systerdotter 
Jag skulle kunna sitta i en evighet och bara
titta på henne när hon sover. Det är så gulligt
för om man petar på henne när hon sover så
gör hon ett ryck med hela kroppen, hur sött som helst! Innan Erica och Diana fick barn så har jag tyckt att alla nyfödda har sett likadana ut, men nu vet jag bättre! Titta så fridfull hon ser ut. Jag lovar att hon kommer bli super snygg när hon blir stor. Vi köpte en jätet söt klänning åt henne igår. En klänning emd inbyggd body, ur gulligt! Jag håller även på att sticka en rosa bäbismössa åt henne.




Stolta moster Sandra

                              
             


Sandra:
               
Idag har jag varit och fikat med Stina, (Nils lillasyster). Det var jätte mysig, hon är så go, och lång! Hon är 13 år och lngre än mej, det känns kul, eller nåt...
Jag börjar känna mej väldigt spänd i kroppen, nervös på nåt knepigt sätt. Jag vet inte varför, men jag måste försöka slappna av. Jag är konstant trott, och har ont i magen. Jobbet i sommar känns som en börda just nu. Det är väldigt kul att jobba där, eller givande är kanske det rätta ordet, men min kropp just nu säger till mej att den inte orkar. jag måste rycka upp mej nu, annars vet jag inte vad det slutar!

tacohej!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Klart jag ska hjälpa dig!



Och Vilma är det sötaste lilla knytet jag sett.

2009-04-22 @ 09:54:01
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: Helen

Sandra! :D första gången jag läste din blogg och vilken underbart söt unge!



Hoppas allt är bra!

Kram Helen

2009-04-23 @ 11:47:23
URL: http://kallgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0