Dagen gick

Ibland är allt som en klump i magen, man gör allt för att klara dagen
alla tankar går åt samma håll, man tänker och tänker, men har ändå ingen koll
känslorna slår mej som om någon kastar sten, man bara faller, är jag för klen?
vadå allting kommer bli bra en dag, jag har hört det så mycket, men snart faller jag för trycket
vad har jag gjort för att förtjäna detta, mitt hat brinner för det så mycket att jag känner en inre hetta

jag ska klara det, det vet jag, jag vill spela med andra i samma lag
jag vill ju kunna göra allt, bara ta steget och göra det kallt
hålla på att bara älta, vad är det för jävla skit, hemska tankar hör inte hit
en dag kommer jag att spela med i samma lag, det är mitt liv, det är jag  

Kommentarer
Postat av: Jessica Hilmersson

Vad starkt skrivet! Så tänkvärt.. Det rinner en tår..

2009-04-26 @ 23:12:42
Postat av: Sanne

din blogg får mig att börja gråta <3

2009-04-29 @ 22:26:39
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: Sanne

din blogg får mig att gråta <3

2009-04-29 @ 22:27:59
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0