Idag som idag

...

Dagen idag har varit trist, eller jobbig. Men jag har nu tagit beslutet om att inte åka till Borås, och på sätt och vis känns det i hjärtat att inte åka och träffa min pojkväns släkt. Men jag får se det som att om jag hade halsfluss hade det inte varit så konstigt att vara hemma.
Jag har mer och mer börjat fokusera på kräkfobin, och jag har blivit jätte rädd för att svimma. jag gjorde hju det hos Patrik, Jag hade inte gjort det på väldigt lång tid, men nu är jag jätte rädd för att det ska hända igen! Jag har inte ork för att ha en skräck/fobi till! Detta måste stoppas i tid innan det går för långt.
Just nu känner jag mej helt spänd i varje muskel och skakig. Jag har nog inte hämtat mej från Turkiet än.

Jag sitter och tittar på "I sanningens ögonblick". Är dom knäppa i hövvet eller? Eller det klart dom är! Sitta och svara på om homosexualitet borde var olagligt och om man har stulit från jobbet. Dom tycks ju inte förstå att det kommer att ha konsekvenser, eller gör dom det och skiter i vilket.

Tack och hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0