Lidköping och film

Idag har jag och min äldsta syster Diana varit i Lidköping och gottat oss. Vi åkte över Kunnekulle, och det är såå mysgt, och när träden slår ut så kommer det vara ännu mysigare. Vi var först på Rörstrand och kikade. Det fanns så mycket fina saker, men ack så dyra. Sen gick vi på stan lite. Jag var ju tvungen att hoppa in en sväng på Ginatricot, det fanns så mycket snyggt där. På något sätt känns det som det fanns myket mer kul än i Skövde på Gina. Jag testade en gå-ut-i-djungeln-dräkt, som satt som en påse på mej, en prickig klänning a'la Mimmi Pigg, som satt bra, men den var lite kort. Sen provade jag en rosa historia, en tajt klänning med fickor och jätte snygg uringning, men mina bröst höll på att ploppa ur i den! Sen käkade vi lunch, det fick bli en kyckling rulle för mej. Vi fixade present åt Patrik och sen åkte vi hem. En mysig dag.

Efter det bar det hem till min andra syster Jessica, jag hyrde film och vi käkade massa godis! Vi såg Mirrorsyrror 4-evers med Keifer Sutherland, en thriller. Den var helt ok, men vi fattade inte riktigt själva upplösningen. Det var verkligen spännande in i det sista, och han var väldigt het i den ven fast han börjar komma upp i åldern.det var trevligt det med!

Tänk vad tråkigt jag skulle ha utan mina systrar, jag älskar dom verkligen!

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Jessica Hilmersson

Åhh, va söta ni är på kortet! Va stor Diana ser ut där :) snart, snart!! Gamla moster Sandra hihi.. Puss på´re

2009-04-07 @ 16:29:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0