Semester

Min och Patriks första semester! Helt fantastiskt!!


Den första stugan i Lessebo. Vi la ner madrasserna på golvet så vi kunde sova bredvid varandra.


Utsikten från Långe Jan.


Långe Jans trapphus, väldigt jobbigt, jag hade träningsverk i flera dagar!


Andra natten i Kristianstad, även här sov vi på golvet.


Kaffe paus på torget i Lund.


Vi tog en promenad i Råå, där vi sov sista natten. Patrik ser nästan förstoppad ut. Han hatar att vara med på kort, så jag sa att vi skulel göra grimaser.


En jätteul mini golfbana på campingen i Råå. 


När vi var på Kullaberg så var det en nyckelpige invasion. Det låg nyckelpigor i stora drivor, det var så vidrigt!


Jag och Patrik på Kullaberg.


Världens snyggaste!!

Det var våran semester!

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Emelie

jo, det är ju tyvärr jättetypiskt.. men han Finns ju kvar när jag kommer hem, och han bor dessutom i Idre, så vi kommer ses hela vintern sen =)

2009-08-17 @ 01:04:52
URL: http://musikaltjejen.blogg.se/
Postat av: Erica

bögvarning på Patriks väska ;)

2009-08-17 @ 13:16:30
Postat av: Anonym

Åh, tack för dina fina ord. Jag blir så glad nu:D

2009-08-20 @ 08:18:37
URL: http://iin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0