Ältar

Varför kan jag inte släppa sånt som varit? Varför ältar jag allt?! Saker som jag sa, saker om jag inte sa, saker som jag gjorde, saker som jag inte gjorde! Varför vill det inte bara lätta och flyga iväg?! Betyder det att jag inte är klar med det? Fast vissa saker tycker jag att jag borde släppa vid detta laget. Saker som hände på lågstadiet som jag har dåligt samvete för, saker som hände på högstadiet som jag inte vill tänka på för att jag mår dåligt då. Saker jag vet har sårat, beslut jag tagit som jag ångrar och ältar. Saker jag vill göra fast aldrig kommer att göra, ältar jag också. Jag är rädd att livet kommer att bli en enda stor besvikelse. Det är så mycket jag vill!!!!

Och hur vet man att man gör rätt? Jag önskar att det fanns någon som sa till mej vad jag ska göra, känna och tycka! Varför ska det vara så himla svårt?

Kommentarer
Postat av: Hilmersson

När jag läser känns det nästan som om det lika gärna kunde varit jag som skulle skrivit det..

Jag tror inte det spelar någon roll vad man gör, så finns ändå tanken att "hur hade det varit om jag valt en annan väg". Jag tror inte gräset är grönare på andra sidan egentligen, det är nyfikenheten och ovissheten tynger.

Jag tror vi borde sluta tänka så mycket, inte analysera allt in i minsta detalj..



Du är en fantastisk människa Sandra!! Utan dina erfarenheter, bra och dåliga, så skulle inte du vara du! <3

2009-12-02 @ 11:08:08
Postat av: jag

SV: Tack för att du finns Jessica!

2009-12-02 @ 15:59:36
Postat av: Sanne

Sandra, glom inte ta vara pa nuet! Jag tror det blir lattare att inte alta om man forsoker med det. Puss

2009-12-03 @ 08:27:30
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: jag

SV: tack sanne! miss you

2009-12-03 @ 21:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0