Nyår

Nu börjar nyårs-ångesten! Vad ska man göra, vad ska man ha på sej, vad ska man äta och vad ska man dricka? Jag skulle kunna tänka mej att sitta hemma vid datorn och spela Sims eller nått, det blir nytt år ändå. Men nu ska jag och Patrik antagligen till någon av hans kompisar. Vi får se lite, men som sagt det blir nytt år ändå. Förra året var vi hos Erica o Calle, och det var mysigt. Jag vill inte vara på någon stor fest och alla är jättefulla och ligger och spyr i ett hörn.

Just nu är jag hos Patrik och pluggar inför naturkunskaps provet, det går ganska bra faktiskt. Vissa frågor förstår jag att han ville att jag skulle skriva mer, och vissa är der helt omöjligt att skriva om man inte vill doktorera i ämnet, och det känns ju inte som det är det jag är ute efter.

Love

Kommentarer
Postat av: Erica

herregud! jag hör dig inte nocko!! du får prutta lite högre...

2009-12-31 @ 14:43:13
URL: http://iemsensitive.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0