Ändring

Jag och Jossi ska på våran lilla "Road tripp runt Vättern" i morogn, men vi har beslutat att inte åka runt Vättern utan till Ullared i stället! Vi ska bo i en mysig stuga och bara umgås. Vi ska åka till GeKås också, eller vi får se, det beror lite på hur mycket folk det är osv. Vi ville inte riktigt åka och sova i tält omdet är dåligt väder, jobbigt när allt är fuktigt och otäckt! Vi får se lite vad vi hittar på sen när vi åker hem, vi kanske stannar och kikar på något kul! Något förslag kanske??


Jossi och jag i Tunisen förra året!

Idag kom en ny vikarie till jobbet som aldrig varit där förut, och det kommer kännas skumt att när jag jobbar med honom så är det JAG som kan rutiner och sånt. Jag frågar ju endel jag med, men det ska nog gå bra!

Ne nu ska jag prutta lite mer och packa!

Tack å hej!

Kommentarer
Postat av: Helen

Hoppas ni får det super!!

Föresten har vi inflyttningsfets den 1 aug, du är jätte välkommen!!! (har fort inte ditt nr så därför har du inte fått något sms som de andra!)



Kram

2009-07-08 @ 14:35:55
URL: http://kallgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0