Hoga

Jag har jobbat som en liten blå det senaste, men nu är jag ledig hela två dagar i rad! Det är gött.
Jag och Jossi har varit på våran "Road trip runt Vättern", eller vi åkte en sväng till Ullared och Gekås, det var minst lika mysigt! Vi Bodde i en stuga ca 5 km från Gekås. Det var en stuga gjord för tio personer så vi behövde inte trängas. vet ni vem jag fotades tillsammans med? Jo självaste Robert Wells! han selade på Gekås och jag ör juinte den som är den, utan jag gick gick fram och frågade om han vill vara med på kort, och det ville han! Heltufft! Sen tog vi vägen över Varberg hem.


Jossi blev besviken på sin bakadepotatis.


Jag var nöjd med min hamburgare.


Det låg en matlåda med matrester i på en skohylla. Lite knepigt.


Jag och Robert Wells.





Våran gröna toalett i stugan.


Här sov vi.


En strand i Varberg.


Vi förökte skriva våra namn med fjäderpenna, det var svårt.


Jag vid fästningen, det blåste endel.


Igår var jag och partade med Erica och Emelie ANDERSSON. Det var så himla längesen vi träffades. Men det kändes som vi alltid hängt ihop. Det var jätte kul! Vi tänkte gå till Björnes men det var ganska tomt där, så det blev en öl på Buffen och lite mat på torg grillen.


Erica och Emelie


jag och Emelie



tack så länge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0