Bongaloo

Nu har jag tittat på hela Vi på saltkråkan serien och den är verkligen kalas bra! Tjorvens komentarer är ju så himla sköna, och på världens bredaste stockholmska! Så kul när det kommer spekulanter och ska kika på Snickargårn och hon den snobbiga tjejen säger "Vi bgger en bungalow, en sån som Annagreta och Kalle har!" Då klämmer Tjorven "Du  kan vara en bongaloo!" Hon frågar sen om Pelle vet vad det är, han skakar på huvudet. Då kommer hon på den geniala idén att man kan kalla folk för Bongaloo ingen vet vad det är! Helskönt! Malin är ju så himla söt, förstår att hon får många friare!
Astrid Lindgren, vilken kvinna egentligen, så många barn och vuxna hon har berört och gör fortfarande! Min favvo är Mio min Mio, så himla vacker!

Idag har jag inte gjort så mycket, jag och Diana var och fikade, sen gick jag till jobbet och bytte en tur. Skulle jobba natten mellan 7-8 augusti eller jag började 16 den 7 och slutade 17 den 8, och med tanke på att Vilmas dop är den 8 kl 14 så blev det lite jobbigt, så jag ska jobba 6-7 istället, så himla skönt! 

På lördag ska jag till Vänersborg! Det ska bli så kul att träffa Patrik igen!

Sandra+Patrik=sant

Tackohej! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0