helgen

Vilken härlig helg det har varit!!
På fredagen träffade jag Jossi, det var allt för längesen. Visserligen blev det inte så lång tid men det var mysigt. Vi har nu bestämt oss för att våran road trip, som jag kallar "Jossi och Sandras road trip runt Vättern" ska gå runt Vättern. Vi ska försöka hinna med både Kolmården och Astrid Lindgrens värld. Men vi får se hur det blir med Kolmården, vi tar kanske Cloetta istället! Vi åkte hem till Diana och Jonas en sväng, så Jossi skulle få kika på Vilma. Det slutade med att Vilma somnade på Jossis bröst, jättemysigt! Sen åkte vi hem till henne och tittade på youtube, vi hittade Knäckebröd dansen som var med i talang 2009, jag höll på att garva ihjäl mej!

Sen hämtade jag Patrik som var på fest så han sov hos mej. Vi åkte sen till Vänersborg på lördagen. Vi var och tittade på Änglar och demoner, den var helt ok, men jag tyckte bättre om Da Vinci Koen. Nu har jag ju inte läst böckerna, men jag tycker att den var lite rörig, det man kanske förstår mer om man läst. Det var mysigt.
Idag skulle vi ha spelat minigolf, men det var stängt. Jag känner på mej att han hade fått storstryk om vi hade spelat! Eller?! men vi käkade glass och gick en promenad istället.

I veckan blir det nog inte många knop heller, men vem vet vad som händer!

Love, overandout!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0