Urinvägsinfektion

Jag har lyckats få UVI igen! Hur kul är dä?! Jag har fått penicillin, jag hatar verkligen det! Jag är så rädd att kräkas hela tiden, det suger. Min mage kändes upp och ner redan efter första tabletten, mendet var nog bara för att jag stressar upp mej. Nu har jag tagit den andra och känner likadant. Jag försöker att intala mej själv att det inte är någon fara. För jag menar, så många gånger som jag har haft UVI så borde jag veta att jag inte mår illa av tabletterna! Men man glömmer så fort. 




Molekylmodell av den centrala strukturen av penicillin


När jag läste Ericas dikt till mej blev jag alldeles rörd! Jag ska skriva till henne med mej inte nu!!  http://iamsensitive.blogg.se/

TACKO HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0