Usch vilken dag!

Idag har verkligen varit en seg dag! Jag har inte gjort många knop, gick med pyamas till 14.30! Men det har sina förklaringar! Jag har sus och brus i öronen, och när det är förmycket ljud ekar det nästan, så jag har legat och läst. Men sen åkte vi ut och handlade, jag och mamma. Vi gjorde faijtas med kyckling, det blev jätte gott. Mamma hade aldrig ätit det så det blev en succé! Ku latt jag kan laga någon mat iaf.


Igår var jag på intro åp sommarjobbet. Jag har ju varit där vå somrar förut så jag kan ju rutinerna och så, men det var gött att få lite uppfriskning. Sen åkte jag, mamma och pappa hem till Diana och hjälpte henne och Jonas med diverse saker. Jag klippte gräset. Vilket jag tycker är väldigt kul, och det var det, men deras gräsklippare var inte att leka med! jag fick kämpa, men det var det värt för resultatet blev jätte bra!

Tackohej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0