Vilken härlig dag, lalalalalalalalalala

Vad skönt det har varit idag! Jag har varit i Mariestad hela dagen. Först träffade jag Diana och Vilma på stan, vi gick och strosade lite.  Diana klippte sej och sen åkte vi hem. Det känns som vi har gjort 100 grejer idag men det har vi nog inte. Men jag färgade hennes hår och gjorde slingor, det blev faktiskt riktigt snyggt om jag får skryta! Och det får jag för det är min blogg! Sen kom Jessie och vi grillade, så himla gott! Det var en bra idé av Jessie.
I morgon ska jag Diana och Vilma åka till Läcköslott, det ska verkligen bli mysigt, jag älskar Läckö!

I början av veckan var jag hos min älskling! Vi hade det jätte mysigt! Han slog mej i minigolf, då var jag inte glad!! Men men, han hade blivit så ledsen om han hade förlorat, så jag fick ju lägga mej lite...eller? Jag hjälpte honom med en sko hylla som han har byggt, det var faktiskt kul! Jag tyckte att träslöjden i skolan var så trist, fast jag tror nog att jag och Hilmersson spana på killar mer än slöjdade! Sen "tvingade" han mej att vara med och träna styrketräning, men det visade sej vara kul det med. Kan det vara för att jag är med honom när jag gör saker och ting som annars inte är så kul?!  


En snygg Patrik

Nu har jag och Jossi kommit fram att vi ska tälta på semesten! det ska bli ett äventyr i sej. Jag menar, det blir ju ganska knöggligt och så, men det ska nog bra. Är man tillräckligt trött så kan man ju säkert somna vid en skjutbana på P4, eller vänta lite, det har jag ju redan gjort! Hoppas vi får tag i en bil bara, annars får vi la lifta!

På midsommar var jag hos Helene, super kul hadevi! Vi grillade i regnet och sen spelade vi spel, det blev Med vilda gester och Rappa Kalja. jag höll på att gå åt när vi spelade Rappa Kalja. Jag läste en filmtitel och dom andra skulle hitta på vad filmen handlade om. Titeln var Templet på andra sidan, och Rickard skrev: Är en spännande fortsättning på dinosauren Dino och hans vänners upptäckter! Det är ju inte ens nästan kul, men jag har aldrig skrattat så mycket i hela mitt liv, och då är jag helt ärlig! Vi hade himla mysigt iaf, så skönt att inte supa sej redlös och liggai ett hörn! Inte för att jag skulel gjort det, men ändå.  TACK FÖR EN TREVLIG MIDSOMMAR HELENE!


En glad jag och kor

Fårfärsspett som ser ut som bajskorvar på pinne

Glada Helene

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0