En dag...

Idag har min syster varit på besök, vi käkade lunch ihop på ett mysigt ställe. Hon är så stor nu, hon ska nämligen ha barn om 3 veckor. Det har gått så himla fort allting, redan gått 9 månader.

På lördag ska jag göra audition för Grease, det ska bli riktigt kul, jag har spelar med det sällskapet i 7 uppsättiningar, så det skulle vara kul om jag fick vara med en gång till. Skulle ju väldigt gärna va en Pink Lady. Den senaste jag var med i var Little shop of horrors, den var verkligen helt underbar att vara med i. Jag spelade en av dom tre skolflockorna, men vi var inte skolflickor utan Alienettes (aliens), med sex som sitt främsta vapen. Det är ju en skräck musikal och vi var skräcken själv. Där fick jag verkligen visa min sång och dans talang, även om jag inte är så duktig så var det verkligen kul att få ge järnet!

Idag har jag ätit fiskbullar..mums..
 
Little shop of horrors

Puss å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0