Long as I can see the light

Om Patrik:
Även om jag och Patrik kommer att träffas hyfsat ofta nu när han flyttat, så känns det ändå väldigt tomt att han inte är här! Vi har umgåtts hela veckan i princip, och i morse åkte han, så saknar jag honom redan. Allt som har med honom att göra känns så himla rätt. Jag vill var med honom hela tiden.

Om Grease:
Jag kom med i Grease, jag vet inte om jag har fått någon roll än, men på något vis spelar det ingen roll, hade varit förra året hadejag blivit ledsen om jag inte fått en roll, men nu nöjer jag mej med en dans och sång roll. Visst skulle det vara kul att få en talroll, men som sagt, det är kul att bara sjunga och dansa.

Om mej:
Jag börjar fundera på vad som krävs för att man ska bli av med all ångest, jag menar, jag har gått i terapi i nästan ett år, men det hjälper inte, det enda som hjälper är "det dumma", men det gör jag inte, vill inte såra mej på det viset. När ska jag kunna gå en hel dag och inte behöva tänka på min rädsla,( kräks)! Hjärtat rusar, jag känner mej skakig, jag vet så väl att det är panik och ångest symptom, men varför hjälper inte alla tabletter jag proppar i mej, varför lugnar inte alla timmar hos teraputen mej. Jag blir så less på skiten. Men jag är glad att jag har min familj, mina kompisar och mn Patrik som stöttar mej! Älskar er alla! 

http://www.youtube.com/watch?v=SFP5afPweVI

Puss å hej 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0