Mitt första inlägg!

Jag tänkte att det skulle vara skönt att skriva av mej lite skit här,
och om andra vill delta i mitt liv så varsågod, det är väl det som är meningen!

Min första hårdrocks konsert:
I går var jag på en hårdrocks konsert för första gången i mitt liv,Soulfly, detta var Patriks påhitt.
Men jag var road, det var kul att se på, men musiken var väl kanske inte det bästa jag har hört, vill man
höra skönsång är Soulfly inget man ska gå på.
Det är svårt att föklara hur det var. Men först av allt så var det ett förband som spelade,Incite, och försökte få igång
publiken, och det var en liten skara med människor som stod längst fram och skakade sina manar. Den killen som sjöng gick fram och tillbara på scenen och såg förbannad ut, skrek på oss att vi skulle komma fram till scenkanten, vilket ingen gjorde. När dom hade spelat klart var det ju dags för huvudshowen. Då kliver det ut en människa med tre stora drads, tar gitarren och börjar sjunga, eller sjunga och sjunga förresten, han börjar vråla och jag fatta ingen om vad han vråla om, folk gick ut på golvet, men helt plötsligt blir det en liten tom yta mitt på golvet, och där började helt plötligt 10 stycken människor att springa omkring och putta på varandra, det var verkligen helt knäppt, dom hoppade och puttade helt i otakt och utan anledning. Men det slutar inte där, ne för sångeren i Soulfly beordrar alla på den här cirkeln i mitten att springa runt runt, det var verkligen bland det konstigaste jag har sett, men det var underhållande. Jag hade dessutom lånat Patriks Sepultura tröja så jag fick riktig känsla. Jag kan tyvärr inte avgöra om det var en bra konsert, men Patrik sa att det var det och jag litar på honom.

Tack och hej!  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0