ESC

Nu har jag tittat på alla bidragen och jag måste säga att det är mycket som låter så likt, men det har det väl gjort dom senaste åren. Mellan akten idag var ju massa folkdanser och fy farao vad Sverige har tråkig folkdans, jag vet i ärlighetensnamn inte ens vad det är. Men jag tänker ju på alla dom där som struttar runt på torget iförd folkdräkt. Om man jämför den med tex rysk folkdans, eller irländs så vette faan om det kan kallas folkdans...
Men jag hejar ju på Sverige även fast jag tycker att dt är en skit låt! Hon gjorde dessutom ett riktigt kasst framträdande i tisdags, men hon gick ju vidare så jag kan väl inte säga så mycket. Men smaken är ju som baken.

På lördag kommer Patrik!! Jag längtar jätte mycket. Jag har köpt hans favvo öl till och med. Mys pys!! Vi ska ju kolla på ESC med the family gang. Jag ska bjuda på grillspett och annat gott, det är grejer i skjurt.

tackosthej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0