Grattis Diana!

Idag har jag varit hos Diana för att fira hennes födelsedag! Det var mycket gott, vi fick tårta och kaffe, mums!
När vi åkte hem lyssnade vi på Magnus Ugglas Passionsfrukt, och du sitter pappa i bak och sjunger - Lalalalalala Heja blå vitt heja blå vitt! han tyckte verkligen att han sjunger så, och jag förklara att han sjunge passionsfrukt! DÅ klämmer mamma - Jag trodde han sjung Lalalalalala Emma Nordström! Jag och papa höll på att gå åt! Hur kul som helst!

Jag har träffat Hilda på förmiddagen, det var jätte mysigt. Vi var på "Gamla Brödboden" och fikade. Att man inte träffas oftare egentligen, när man bor så nära varandra. Hennes och Henkes lägenhet är verkligen helt underbar, stor och ljus, jätte fint inrett. Där skulle hag vilja bo!!

I morgon ska jag föhoppningsvis olja altanen, om det inte regnar.

Love my Patrik!

tack å hej! 

Kommentarer
Postat av: Jessica Hilmersson

Jag tycker nog förstås att Gunnars variant av låten var den bästa ;)



Grattis till Diana förresten!! :D

2009-05-06 @ 16:49:24
Postat av: Johanna

HOUSE OF WELLNESS

http://johannaek.blogg.se



min blogg om allt inom kost, träning & välmående :)



Idag: Hur du kommer i form snabbast inför sommaren! Komplett kost- och träningsprogram gratis :)



Läs den gärna och jag hoppas du kan hitta massor med tips, inspiration & motivation!



Ha en bra kväll!

Mvh Johanna

2009-05-07 @ 19:39:01
URL: http://johannaek.blogg.se/
Postat av: Madicken - Foto

Fin blogg :)

2009-05-07 @ 20:16:56
URL: http://metrobloggen.se/conlerc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0