Lalala

Idag sa jag åka till Vänersborg och vara borta till lördag. Det ska bli mysigt. Jag åker tåg och självklart är jag nervös för detta. Men jag får försöka hålla ihop. Det ska nog gå bra. I morgon ska jag var helt ensam hos Patrik, för han ska jobbaoch hans päron ska till Tyskland. Då kan jag sova hur länge jag vill utan att känna mej dum.
Jag har blivit lite försyld och det tycker jag inte om med tanke på att jag ska sjunga på dopet på söndag. Jag får verkligen kurera mej så gott det går.  

Jag lyssnar på farbro Barbro nu, det är så himla kul!

http://www.youtube.com/watch?v=Q_z0k5FdBrs&feature=related

Ne nu ska jag göra mej iording så jag kan åka snart! Jag har faktiskt köpt en mobilbiljett! Jätte smidigt. Man skriver in mobil nummret så får man ett sms där biljettnumret står. Sen visar man bara upp smset tillsammans med leg. Klart!
Tänk hur utvecklingen går frammåt!

Tacksåhejso!

Kommentarer
Postat av: Jessica

Åh, hoppas ni får mysigt i helgen!! :D

Vad ska du sjunga för nått på dopet? :)

Puss & Kram till Sandrabanan!

2009-05-21 @ 16:58:30
Postat av: Sanne

Hoppas du haft en bra helg söt! puss

2009-05-24 @ 18:45:17
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0