Min helg...

Jag har haft en alldeles underbar helg hemma hos Patrik i Dernäs. Vi har bara myst. När jaJag har badat första gången i årg kom ner så gick vi ut i skogen och la oss på en filt och sov. Dagen efter tog vi med oss en korg med korv och skulle grilla på en klipa vid sjön Hästefjorn. Det var så himla varmt och skönt när vi låg på klippan, och sen när vi började grilla blev det otäckt varmt, jag trodde hela tiden att brandkåren skulle komma för att någon hade sett att det rök, men vi grillade korven snabbt och släckte elden direkt sen. Jag var så äckligt varm att jag kom på idén att bada. Det var så himla kallt, jag gick nerlite i taget så bit för bit fick domna bort. Men jag doppade mej till slut och torkade snabbt i solen. 

Sen på kvällen åkte vi till Patriks bror och hans tjej. Där grillade vi kött och myste. Vi spelade kort, jag och Joakim förlorade på fyrmansvisten. Men det var svårt.

tack å hej sålänge!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0