182 miljoner

Ja jag tänkte ju då berätta vad som händer när jag vinner 182 miljoner på Joker.
Då kommer jag först åka till okänd ort, antagligen till Patrik.
Sen komemr jag nog köpa en bil, som inte skriker att jag är rik.

Sen skulle jag kanske köpa en liten båt, en i modell mindre.
 
Sen skulle jag bjuda med mamma, pappa, Patrik, Diana, Jonas, Vilma, Jessica, Elin, Jan, Jessica, Jonas, Erica, Calle, Helmer, Sanne, Jossi, Johan, Emelie, Magnus, Helen, Anton, Gerd, Gösta, Jocke, Fia, Tobbe och Camilla (känner du dej glömd säg te) till Dubai och bo på ett hotell i några veckor.



Nått sånt här. Undervattens hotell är ju inte helt fel.


Kommentarer
Postat av: Sanne

ah vad kul, nar aker vi? jag gillar baten, ett namnforslag skulle kunna vara "the humble" :)

2009-11-26 @ 05:20:49
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: Diana

låter skit bra. när får vi veta om du vunnit???

2009-11-26 @ 09:26:49
Postat av: jag

SV: ja med tanke på att jag inte spelar så kan det nog dröja tyvärr.. och "the humble" är ett jättebra namn...

2009-11-26 @ 18:39:18
Postat av: Hilmersson

Ser fram emot det ;)

2009-11-26 @ 20:26:00
Postat av: Hilda

De hotellet såg inte helt fel ut så ja kan hänga på i ngns resväska. Eller kanske lite mer socialt i handbagaget. =). Hoppas allt är väl med dig annars. Kramar Hilda

2009-11-28 @ 18:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0