Hur vet man?

Hur vet man att det man gör just nu är rätt? Hur sjutton ska man veta vad man ska göra i resten av sitt liv? Vad man vill göra och vad man faktiskt gör är ju två helt olika saker! Det känns som att det finns så mycket mer. Jag vill göra något viktigt i mitt liv. Ibland vill jag vara så spontan att jag inte hinner med, ta första bästa tåg och se vart jag hamnar, inte bara sitta och vänta på att något ska hända, det kommer inte. Jag skulle vilja vara spontan med småsaker också, helt plötsligt åka på utflykt, eller helt plötsligt åka Sverige runt och stanna i alla städer som börjar på H längs vägen. Inte ta livet så jävla allvarligt, utan ta det med en klackspark rakt in i mååål ,ååååååh in med bollen i mål!...eller nått. Jag vill freaka ut och leva på riktigt, just nu kännsallt som en bubbla som måste spricka!! Jag vill åka runt och hälsa på alla, Sanne i Australien Jossi i GBG, Emlan när hon är i Idre, Nils i skåne och självklart åka till Patrik varje dag!! 
Det är inte så Lätt, som vi säger Hilmersson!!
  
Grew up in a small town
And when the rain would fall down
I'd just stare out my window
Dreaming of what could be
And if I'd end up happy
I would pray

I'll spread my wings and I'll learn how to fly.
I'll do what it takes till I touch the sky.
Make a wish, take a chance,
Make a change, and break away.
Out of the darkness and into the sun.
But I won't forget all the ones that I love.
I'll take a risk, take a chance,
Make a change, and break away

Wanna feel the warm breeze
Sleep under a palm tree
Feel the rush of the ocean
Get onboard a fast train
Travel on a jetplane
Far away
And break away

Love
 


Kommentarer
Postat av: Sanne

Du kanske kan borja spela pa lotto eller hastar eller ngt, har kommit fram till att jag borde gora det eftersom det ar lattare att go crazy och gora allt man vill om ekonomin var lite battre. :S PUSS

2009-11-23 @ 07:30:18
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: Hilmersson

Mohahahahahahahha!!!!

Jag döööör av skratt (uppriktigt) :D

Tack för i fredags förresten gums! <3

Å du, glöm inte vår resa (182 milj) :P Ser fram emot det!!

2009-11-24 @ 13:38:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0