Influensan

Nu sitter jag hos min syster Diana. Mamma har fått influensan så jag har inte varit hemma sen fredags då jag åkte till Patrik!
Jag skulle åka hem i söndags från Patrik, men i sista stund ringde Diana och sa att mamma blivit sjuk och vi kom fram till att jag nog inte skulle åka hem. Så jag stannade en natt till. Jag åkte hem i måndags för att gå på lektion och pappa hade packat lite grejer som jag behövde. Jag sov hos syster Jessica natten som var, och i natt ska jag sova hos Diana. Det är ju inte värt att jag åker hem och blir smittad.
Det är lite halv jobbigt bo i en Ica kasse, en Källbergs ryggsäck och min handväska, men förhoppnongsvis kan jag åka hem i övermorgon. Jag hade ju kunnat stanna hos Patrik hela veckan men jag måste ju gå på lektionerna.
Vi får se hur det går, men mamma mådde bättre nu iaf.

Idag var jag, Diana och Vilma i Skövde, jag var tvungen att köpa nya skor! Jag hittade faktiskt ett par nya stövlar som är jättesnygga! Lite högre skaft än dom svarta jag hade. Dom gamla läckte in överallt, och det är ju inte så bra när det börjar bli vinter!


Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0