Hösten



Jag blir alltid väldigt nere på hösten, jag vet inte varför! Nu känner jag mej spänd och orolig, jag får dåligt samvete och ångest för minsta lilla. Som nu t.ex. har jag ångest för att jag vill totta på Körslaget men samtidigt vill jag sitta vid datorn, det känns som dt är en kamp i min kropp som inte vet vilken som kommer vinna! Körslaget eller datorn, just nu är det datorn, men det känns tungt. Jag menar det ska man väl ändå inte ha ångest för! PLÄH!!! Jag vill ju bara att allt ska flyta på som vanligt som det har gjort så bra nu under en längre period, men så fort det börjar bli grått ute så kommer det smygande!! Vill att det ska vara sommar igen!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0