Vad vill jag?

Jag har börjat fundrar på vad jag ill göra med mitt liv! Vill jag plugga??? Vill jag spela teater?? Vill jag jobba???

Plugga - det känns som att det är nu jag ska plugga, men då tänker jag på: vad vill jag plugga, jag måste antagligen ta lån.

Teater - Vart? Hur? När? Ska jag söka någon teater skola? Vill jag jobba med det?

Jobb - Vart ska jag jobba? Klarar jag jobba? Ska jag försöka hitta jobb nära Patrik?

Jag sökte till Astrid Lindgrens VVärld idag, mest för skoj skull och för att jossi har gjort det. Tänkte även slänga iväg en ansökan till High Chaparall också där mest för skoj skull, och det är ju ett jobb liksom.

Idag art jag lite nere också, jag har ingen direkt matlust. Det känns inte helt OK helt enkelt. Funderar på att åka ner till Patrik på tisdag och stanna till fredag, jag saknar honom jättemycket mest hela tiden!

Love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0