Dansen

Idag efter dansen dök det upp massa konstiga känslor. Jag vet inte vad det var för känslor, men jag ville bara skrika när jag satt i bilen. Det kändes inte som några dåliga känslor utan jag var väldigt glad.

Imorgon ska jag åka till Patrik och vi ska mysa hela helgen! Det är FF hos honom. Nu längtar jag jättemycket! Det tråkiga var att när jag skulle beställa biljett så fanns det bara första klass kvar, så jag fick betala en slant mer än vanligt, men det är det värt. Men första klassen på tågen är inte nått vidare, inte på IC tåg iaf. PÅ X2000 är det en annan sak. Man blir uppassad, eller det blev vi när vi åkte med första klass i ett X2000 tåg. Helt underbart!!

Kramas

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni far en bra helg, sot! Puss

2009-09-25 @ 03:27:16
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0