Har ni hört om hon som sopa ihjäl sej??

Nu har jag kommit hem från Patrik. Jag skjutsade mamma och pappa till Landvetter, dom har åkt till Kreta och kommer hem på fredag. Så jag passade på att hälsa på min snutt. Igår så var han tvungen att jobba och jag åkte till Torp på förmiddagen och hjälpte hans pappa att lägga plattor eller rättare sagt jag hälde på grus och sopade ner i springorna! Det var verkligen ett evighets jobb. När jag var på Torp så köpte jag ett nytt läppglans som skulle pirra i läpparna jättemycket, men jag blev besviken det pirrade inget. Det kosta ganska mycket också, men det är fint på så för den saken skulle gör det inget, men ändå!!

Sanne har nu startats sin blogg igen! Yey!

Underbar låt ur Little shop of horrors!

 

love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0