Räva!

Jag börjar sakna teater lite nu, det drar liksom i teater tarmen! Allt sjukt man gjort, alla kläder man haft på sej, alla icke kläder man har haft på sej! Little shop var det roligaste jag gjort på scenen! Det var helt fantastiskt kul. Tänk att jag och Flemming stod på scenen i sju uppsättningar, saknar ju han med. Men i morgon ska jag börja dansa iaf och det ska bli så sjukt roligt. Nu blir det show och musikal, jag är ju lite pirrig måste jag säga. Tänk om jag tappat allt?! Men det tror jag inte.


Jag och Nico i Charleys tant.


Jag och Lina i Little shop.


Jag och Irene på avslutnings fest av Little shop.


Jag och Flemming.

Många härliga bilder finns det. Titta på detta, det är verkligen humor på hög nivå!

http://www.youtube.com/watch?v=F-OgXq4Lqyw 

Kramar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0