Isterbunke??

Ok, jag har världens fulaste handstil, men det är tyvärr ingen jag kan göra något åt!! Jag skrev en lista på vad jag och mina föräldrar skulle ha med oss till tacosen hos Diana. På lappen står följande:
Jag - tortilla bröd
         chips

Mamma - guka majs
                och tomat
                cream fraich
                stor burk

När mamma och pappa skulle åka till Diana efter dom hämtat alla grejer så hittar mamma min lapp och undrar vad isterbunke är för något! Jag fatta inget förens jag kom hem och såg lappen! Då stog det ju stor burk och inte isterbunke!! Tycker inte ni att det står stor burk längst ner? 






Kommentarer
Postat av: Hilmersson

Jag tror nog förstås också att det står isterburk :P

2010-02-07 @ 16:28:36
Postat av: JAG

SV: PHA!! det står klart och tydligt STOR BURK!!

2010-02-07 @ 17:50:34
Postat av: Dianan

Skrattar så jag gråter :-)

2010-02-07 @ 18:55:24
Postat av: Sanne

Haha. Sa sjukt kul. !!

2010-02-08 @ 07:10:03
URL: http://sanniday.blogg.se/
Postat av: Helen

haha. Jag tycker nog det står stor bunke, betyder det att min handstil är lika kass?? :D ;)



Kram!

2010-02-15 @ 17:04:43
URL: http://kallgard.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0