Mys sjuk..

Jag börjar bli mys sjuk! Saknar att ha någon att gosa med.

Idag var jag på dans audition, det gick sådär. Det kunde ha gått bättre och det kunde gått sämre. Jag tror inte jag får någon plats i Fame. Det är en känsla jag har. Det fanns några som fick stanna kvar för dom ville höra lite mer av och dom påpekade flera gånger att det inte hade med att göra om dom var bra eller dåliga utan att dom bara ville höra lite mer av. Men ändå tänker man ju så att dom vilel se om dom passa för vissa roller osv. Det är så himla svårt att inte jämföra sej med andra. Jag tänker så när jag går på audition att nu ska jag inte jämföra mej med någon, men lik förbannat så gör man det ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0