Tandläkaren!

På måndag ska jag till tandläkaren och dra ut min visdomstand!! Jag ska till käkkirurgen i Skövde, och jag är livrädd. Visserligen ska jag få lugnande och sist jag fick det blev jag jätte hög och låg och snackade om jätte skumma saker. Det vad skit kul! Men jag är så rädd att jag ska bli illamående av det, förra gången blev jag inte det, så varför skulle jag bli det nu? Jag ska säga till mamma att hon får filma mej när jag svamlar om massa konstigheter. Det kan vara kul att se sen efteråt.
Så här såg jag ut när jag var drogad sist:




Love

Kommentarer
Postat av: Catalina

sv: Tack :), din också! Har du gjort din header? :D

2010-01-29 @ 21:03:01
URL: http://ccatii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0