Motigt

Idag känns det lite motigt. Eller inte motigt, jag känner mej seg i kroppen. Kanske inte så konstigt eftersom jag har dansat hela dagen lång. Så det är väl ganska normalt.
Jag började blöda massa näsblod idag under föreställningen. Som tur var så var jag inte på scenen. Jag satt på toan och snöt mej och då bröt det ut. Det tog lång tid innan det sluta, anledningen var nog att jag stressade upp mej så. Hjärtat slog snabbt osv. Det är så äckligt efteråt, när levringarna börjar rinna ner i halsen. Blä, det är så vidrigt. Jag fick lite smått panik, jag var så rädd att jag skulle spy av det. Men jag lugnade ner mej.

Det har verkligen varit helt underbart väder idag! Det är så tevligt då. Jag blir så glad då.
Jag mår så himla bra när det börjar bli vår och alla känslor spritter i kroppen.

Kram på er alla goa människor!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0