Erica, Greger, Nokko, Pruttas

Jag satt hos jobbcoachen en dag och skulle skriva vad mina kompisar skulle beskriva mej!
Då messade jag Erica.

Hon skrev:
Mina tre ord skulle kanske inte passa i en arbetsintervju. Men pålitlig, kramgo och alldeles..alldeles underbar! Haha, men pålitlig, kreativ, stor hjärtad...jordnära. Lugn. Jag kan skriva massor fler. Puss

Jag svarade:
Tack gumman! Love

Efter en stund fick jag ett mess till, där det stod:
Sen borde det finnas ett speciellt ord för den sidan som stickar påsar till snusdosan,
som bajsar och pratar genom dörren, den sidan som alltid kommer när man mår dåligt,
som alltid säger vad hon tycker, som ger en varm kram,
som kommer med 450 blommor..
Men jag kommer bara på ett gemensamt ord för det!
Sandra Helmfridsson!

Snacka om att jag blev rörd när hon skrev så. Min lilla Greger! Hon är underbar!


Kommentarer
Postat av: Erica

Det är därför jag klammrar mig fast på dig som en blodtörstig igel som aldrig släpper taget. Du är den bästa vännen man kan ha. Har sagt det så många gånger men det tåls att sägas igen : Älskar diig!

2010-11-02 @ 11:21:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0