Äntligen

Nu kan jag komma in på bloggen igen. Datorn har gått så trögt att jag har fått rycket varje gång jag ska logag in här.
Fick reda på precis att reklamfilmen som jag är med i ska börja sändas i morgon kl 11.09! Det ska bli så kul att se sej själv på tv.

Jagh ar ju flyttat in helt hos Jocke nu, så är det någon som vill ha adressen är det bara att fråga. Det känns verkligen jättebra att vara sambos. Det är ju lite mer att tänka på nu än när man bodde hemma. Visst jag saknar mamma och pappa (+The Sims ) men det går bra. Jag tror att dom saknar mej minst lika mycket som jag saknar dom.
Jobbet funkar bra. Har dock får lite ont i ryggen som jag fått reda på idag berodde på en disk som har blivit lite överbelastad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0