Baka baka

Har förökt att bara lite idag, tänkte eftersom Axel fyller år snart så kan det vara lämpligt. Men jag har inte bakning i blodet, det vill sej inte. Jag fick hiva en hel smet kärleksmums för att den gick helt enkelt inte att få ut på plåten, det blev bara en stor klump. Så det var ju lite halv kul. Den andra smeten ble inte å bra den heller men jag skickade in den i ugnen ändå, det kanske inte är något att bjuda på, men jag ville inte slänga en hel smet till. Vi får hoppas att det smaka bra iaf, sen hur det ser ut får bli en annan sak.
 
Jag har nu tagit kontakt med vårdcentralen om mina foglossningar, eftersom jag jobbar 1-2 dagar, sen får jag sjukskriva...vänta, kakan är klar! Nu har sanningens ögonblick kommit! Den blev inte så bra...Skit samma :(
sen får jag sjukskiva mej i några dagar, det funkar ju inte i längden, så doktorn får sjukskriva mej så blir det bra. Jag kanske inte behöver vara sjukskriven på heltid utan lite grann bara. Jaja det blir nog bra.
 
Love
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0