Jobb jobb jobb

Phu vad jag har jobbat mycket det senaste! Men nu har jag varit ledig sen i fredags eftermiddag! Jag har varit hos plutten Patrik i helgen och det var jättemysigt. Hans föräldrar hade bjudit hem alla söner med flickväner på middag på lördagn. Det var jättetrevligt, och självklart fick jag ett sånt där hemskt skrattanfall. Även denna gång fanns det ingen anledning. Det som jag kan ha börjat skratta åt var när hans mamma berättade om när Patriks bror Tobbe klippte hans andra bror Jocke när dom var små. Inte så förfärligt kul, men jag kunde inte sluta. Skrattanfall á la midsommar! Pinsamt! Jag lyckades sluta, men då skulle Tobbe berätta om något och då brast allt igen. Jag fick gå iväg och lugna mej.
På söndags kvällen hyrde jag och Patrik film och myste ute hos han.

Nu drar det ihop sej till dop. Jag är lite pirrig både för sången och för att vara fadder, inte det att jag inte kommer att vara en bra fadder utan för att stå där framme, tänk om jag behöver kräkas! Ja, faktiskt, det är det värsta som skulle hände. Det finns ju ingen risk att jag ska tappa henne eller så, så det är jag inte nervös för. Det är skit detta, ska ta tag i det nu efter semestern.

Vilma är så go, hon är helt perfekt.



Tack o hej!

Kommentarer
Postat av: Erica

sexigt värre!

2009-08-11 @ 16:20:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0