spänd

Nu har jag kommit in i en fas där jag är jätte spänd hela tiden och ingen matlust. Jag hoppas det släpper, jag ska ju på taktilstimulering i morgon. Det ska bli jätte skönt. Sen ska jag ju till pluttisen på torsdag. Det ska också bli kul.

Idag har jag varit med Diana och Vilma. Vi hade det jätte mysig, hon sov på mitt bröst. Närmre perfektion kan man inte komma när man tittar på Vilma.
Jag blev så glad när Diana undrade om jag och Jessica kunde vara faddrar. Det kändes sm om jag skulle börja gråta, ett sånt ansvar. Jag ska lära henne allt kan kan, och hoppas att hon inte får min fobi-gen! Då ska jag hjälpa henne! Finnas där när hon som helst behöver, precis som vem som helst i familjen. 

I morgon ska vi till BVC och sedan shoppa i Skövde. Jag har ju noll pengar att handla för, men jag måste ha leggings! Jag har ett par gråa. Dom svarta är det hål i skrevet på.Jag får ta mej lite råd Sen ska vi ju köpa ett babygym till Vilma, hon får ju sitt första barnbidrag.

Hej  o tack! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0