Några timmar på Gekås

Nu har vi varit på Gekås, det var helt hysteriskt mycket folk. Man kom kanske fram 10 meter på 10 minuter!! Det var fruktansvärt! Men vi hade väldigt kul ändå. Jag gick upp kl 03.09, det är inte ofta jag går upp så tidigt och jag vill inte göra det igen på länge.

Här kommer lite bilder på dagens äventyr.


Två trötta systrar.


Inne på Gekås, vi var trötta och det var massa folk!


Pappa i folkmassan


Mina söta systrar.


Mamma, jag och pappa posar lika fint.


Vi fick inte plats med allt i bagaget, se den rosa barbapappa puffen fick vara i bakluckan.


Lite fullt i bagaget.


Jessica i baksätet med diverse inhandlade saker.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Ni är så söta allihop!! <3

2009-11-10 @ 21:39:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0