Vänersborg

Snart ska jag sätta mej på ett knökafullt tåg ner till Vänersborg. Det ska bli skoj att komma ner och träffa min plutt!

Vi bästämde oss för att behålla det gamla bredbandet även fast det är lite dyrare. Vi fick ut 0,85 med det mobila och 7.0 med det vi har, så det är inte nått att diskutera direkt.

Nu börjar matten att bli sjukt svår! Jag har så svårt med att göra uppgifter med massa text, det är mycket lättare om det står 1+1=2 istället för: Per har 1 äpple och får ett äpple av Stina. Hur många äpplen har Per?
men nu har jag inte många sidor kvar i första kapitlet som tur är!
Naturkunskapen är också väldigt svår, ska försöka få lite hjälp av Patrik.
Psykologin är också knepig! Vai hade skriftligt läxförhör utan att ha gått genom hela kapitlet, det är helt sjukt att läraren gjorde så! Jag menar det är ju sånt som är så svårt att bara läsa sej till..PAH!!

Love and peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0