Italy Baby!

Lite bilder från när jag och mamma var i Italien!


Jag och mamma på flygplatsen redo att lämna vår väska.


Så här trångt var det på flygplanet. Visst att det brukar vara trångt på flygplan men detta var löjligt trångt.


Nu har vi landat i Pisa och väntar på bussen.


Detta var ett ställe där det fanns varma källor. Dom badade inte i källorna utan dom drack vattnet. Tänk vad äckligt, varmt vatten som kunde bli upp till 33 grader. Det var tyvärr stängt men jag tog kort genom grinden.


En bänk i en park. Det var rötter som dom lagt en stenplatta på.


Mycket fin arkitektur i Montecatini.


En häftig fontän. Dom där plåt grejerna rörde på dej när dom blev vattenfyllda.


Utanför hotellet med mamma i på ena sidan.


Vi tog kort på träd åt pappa. Såhär ser nämligen ett träd ut efter pappa vart i farten och klippt dom. Bara knotor.


Pizza som väldigt spröd och god.


Våran fina toa.


En brutal soffa dom fanns på hotellet. Jag ser ut som en Lilleputt.


Utsikt från en gammal stad på ett berg.


Jag och mamma i solen.


Mamma och jag i ordning för sista kvällen.

Vi hade det jättetrevligt. Tyvärr blev det inget lutande torn. Vi bodde 6 mil från Pisa och det kosta lite mycket att hänga med på den utflykten. Men vi såg massa kul saker. T.ex. när vi var med på en utflukt till Lucca så var det tre tanter i våran grupp som delade på 3 käppar och en rullator. Ena stunden gick en tant med rullator och dom andra två hade antingen en eller två käppar, sen bytte dom helt plötsligt. Super kul! När jag och mamma pratade om det på kvällen när vi skulle sova så fick vi ett härligt skrattanfall och skratta så tårarna spruta!
Annars så vi massa fina hus och gårdar. Det var en jätte mysig tur med min älskade mamma!

Peace
 


Kommentarer
Postat av: lina

hahah grymma bilder. soffan var ju helt klockren. såg dig inte först :)

2010-04-19 @ 17:41:08
URL: http://linaapersson.blogg.se/
Postat av: Sanne

Härliga bilder. Vad jag diggar soffan! :P

2010-04-21 @ 20:21:09
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0