Magkatarr

Det knns som jag har världens magkatarr. Jag tänkte nu visa i bild hur det känns när jag har magkatarr!



1. Hunger - Det känns hela tiden som jag är hungrig, även fast man precis ätit.
2. Pirr - Jag får en pirrande känsla i magen. Det är nog främst för jag är rädd för att spy.
3. Spagetti - Av någon konstig anledning känns det son jag har massa spagetti i magen. fråga mej inte varför, men jag får en bild i huvudet på massa spagetti som ligger i magen på mej.
4. Sug - Jag har ett sug efter mat eller vad som helst som går att äta!
5. Kurr - Det kurrar och lever i magen hela tiden.
6. Luft - När det kurrar så är det precis som jag blir som en gasboll och släpper mej mycket.
7. Bajs - Magen tror ofta att jag måste bajsa, och då menar jag löööst, men när jag väl sätter mej på toan kommer det bara luft och det känns som jag är stenhård i magen.

Ja det är så det känns i min mage just nu, ifall någon undrar!

LOVE

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0