Terapi

Nu sitter jag här hemma och kör lite terapi med mej själv. Jag har lite ont i magen, var lite halv lös när jag gick på toa. Jag har känt mej lite knepig i magen sen jag gick från "jobbet", och det blir ju inte bättre av att det går maginfluensa rykten där, plus att jag har ätit frysta hallon i en muffins. Så nu sitter jag och försöker låta min oro försvinna av sej själv, utan massa säkerhetsbeteenden, dvs känna puls, tugga tuggummi m.m. Denna oro jag känne ska kroppen ta hand om själv, och det vet jag att den gör. Jag har ju tränat det hos min teraput. Jag har fått ta i handtag och sen slickat på mina händer. Då går pulsen och oron sätter in, då ska jag bara sitta och vänta tills det går över, och tro det eller ej, men det gör det! Väldigt skönt!

peace

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0