Opera på Läckö

I Onsdags var jag och några tjej kompisar på Läckö och tittade på opera " Den tjuvaktiga skatan".
Jag har kommit på att opera är inget för mej. Det känns bara konstigt att titta på. Dom sjunger precis allt, man hör knappt vad som sjungs och allt dom sjunger upprepas minst 3 gånger. Visst stämmningen och sällskapet var underbart. Jag tycker nog att det är roligare att bara höra en låt opera och inte en hel föreställning. Men men, smaken är ju som baken.
Han som spelade Borgmästaren toppen bra! Man hörde precis allt vad han sjöng och hans karaktär var jätte bra!

När jag och Jossi satt i bilen på väg hem så började vi ju självklart att "sjunga" opera, och jag spelade in det.
Man ser oss inte på filmen och det är nog bara bra för vi ser nog riktigt dumma ut! Lyssna och njut!

Den här första handalr om min vän som kanske vill äta äpplen:



Den andra handlar om bilar:


Någon som vill ha autografer så kan ni ju höra av er!

Kommentarer
Postat av: Sanne

Jag vill ha!

2010-07-18 @ 19:06:46
URL: http://sannemaria.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0