Mycket men ändå inget

Det känns som det händer jättemycket som jag vill skriva om, men sen när jag väl sätter mej för att skriva ner det så känns det bara fånigt och endel grejer man för känner skriva om ska man nog inte lämna ut så här så vem som helst kan läsa.

Men just nu sitter jag och irriterarar mej på en fluga som är äcklig. Det är ju så jobbigt med dom på sommaren.

Jag har kommit på att kor som skenar är lite läskigt.
Jag och Johan var på Kinnekulle och skulel ha lite picknick. Vi hade hans föräldrars hund Stina med oss och hon var inte kopplad. Vi kom fram till ett mysigt ställe och fika, och gick tillbaka till bilen. Där upptäckte vi att vi hade glömt kopplet på bänken vi fikat vid, så vi skulle gå tillbaka och hämta det. Vi gick genom en kohage, och då helt plötligt från ingenstans kom det en hel skock med kor springande! Självklart blev Stina alldeles till sej och började skälla och korna stanna och tittade på oss. Johan fick ju hålla henne så hon inte skulle springa fram till dom. Jag bestämde mej för att ta hunden och gå tillbaka till bilen så fick han hämta kopplet, och då vänder sej korna om och börjar kuta tillbaka där dom kom ifrån! Det var verkligen super läskigt! Jag var helt övertygad om att dom skulle springa emot mej och äta upp mej!

Peace

Kommentarer
Postat av: Johan

Haha, ja, det var lite spännande ;) De är ju ganska stora ändå så på nära håll kan de vara respektingivande. Så typiskt mig att glömma kopplet, det var gulligt av dig att ta med Stina tillbaka till bilen. Jag tror dock kor är vegetarianer, haha :D

2010-06-08 @ 02:12:52
Postat av: Jag

Nja, jag är inte säker i frågan om dom är vegetarianer!

2010-06-08 @ 14:05:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0