Ne, nu börjar jag..

..känna mej sådär rastlös igen! Jag vill uppleva!
Det är så hemskt att erkänna att jag jämför mej med mina vänner och vad dom gör/gjort! Jag är så brutalt avundsjuk. Och hur kul är det? Det är väl bara att ta tummen ur arslet och göra något åt saken! Men jag är så rädd! Så rädd att falla tillbaka till det självdestruktiva om jag skulle åka någonstans och jobba och det blir lite stressigt.
Jag har satt ner foten nu. Det får banne mej vara bra nu! Nu är det MIN tur att må bra ihop med alla. Det är min tur att kunna göra saker som alla andra gör utan att behöva oroa sej för minsta sak. Jag vill så det värker!
Jag protesterar mot alla psykiska problem som satt sej hos mej! Jag ska nog gå i första maj tåg i morgon och bränna en BH i protest för allt sattyg! NU FÅR DET BANNE MEJ VARA NOG! 

Kommentarer
Postat av: Diana

Gud vad skönt att höra att du verkligen har bestämmt dej.. Älskar dej kramar

2010-06-10 @ 10:35:53
Postat av: Johan

Härligt tjejen! Hoppas att det sitter i, jag har känt precis likadant och det gäller att hålla kvar vid den där känslan.

2010-06-12 @ 12:04:25
Postat av: Jossi

Det tycker jag verkligen gumman! Du förtjänar det bästa och att vara lycklig och nöjd med livet!

Lova att du bränner en BH också ;P

2010-06-14 @ 18:38:50
Postat av: Emelie

stolt över dig!! <3 och jag håller med jossi, jag vill se när du bränner bh:n ;)

2010-06-17 @ 22:11:55
URL: http://musikaltjejen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0