Min mage..

..är ett rent helvete! Först gå runt och ständigt va orolig, sen dricka kaffe! Inge bra. Det fick jag erfara nu när jag satte mej på skithuset, kaffebajs med stort K! OCH nu självklart går jag runt och tror att jag är magsjuk! Orkar inte med detta mer nu, skulle jag kunna operera bort denna oro så skulle jag.
Ne men just det! Jag kan ju inte bli opererad, jag kan ju spy av narkosen när jag vaknar till efter! Hmm, kanske lokalbedövning?! Ne det går ju inte heller! Jag kan ju spy av att ta spruta! Hur ska jag lösa detta? Jo jag vet! Dom får operera när jag är vaken eller utan bedövning. FUCK, det går ju inte heller, kan ju spy av smärtan!!!!

Kommentarer
Postat av: Sanniday

Kärlek!

2010-03-24 @ 11:23:25
URL: http://sanniday.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0