Cirkus

Idag har jag och Patrik varit på Cirkus Maximum! Han har aldrig varit på cirkus förr, så då var det extra roligt. Det var kor i manegen, det har jag aldrig sett förut, och afrikanska elefanter. Jag har bara sett indiska elefanter förr, dom ska ju vara lättare att träna och inMassa sockervadd blev det!te så agressiva. jag är inte riktigt nöjd med han som hade hand om djuren, han var lite för bryk för min smak. Det var ju inte så att han piskade dom, utan mer stötte till dom med piskan. Men jag tycktenog han var där lite mycket och petade. Ska det vara djur med ska dom hanteras med klass. Men som sagt han var inte elak mot djuren, men han såg brysk ut, så jag kanske överreagera! Jag åt up pen hel sockervadd själv, min kropp är nu full av sockervadd!!

          Maximum     Kor och en get    
                                                                                   
I påsk har jag varit hos patrik och firat hans födelsedag! Det var mycket trevlig. Av mej fick han en resa till Gustavsvik, vi ska vara på relaxavdelningen och mysa i bubbelpoolen, och så fick han en mössa av finaste kvalité,(gjord av mej)! Jag garva ihjäl mej när han fick på sej den! Det är såhär att han har sagt att om jag stickade en mössa åt honom så skulle han inte ha på sej den, för han använder inte mössa. Det var jätte kul när han visade dn för sin familj, dom skratta lika mycket!

    I fin mössa          fin mössa                                                         

Jag har känt mej lite knepig den senaste tiden, någon ny känsla har dykt upp. Jag kan inte sätta fingret på den, men jag tror den har att göra med kräks. Det liksom pirrar till i min kropp, och det känns som att magen sitter i bröstet.  

Tack å hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0