Dag i solens tecken

Idag har haf varit på Mc dag i Väring, det var trevligt. Jag och pappa tänkte åka mc dit, men jag har ingen ordentlig hjälm. Den enda vi ha är mammas och den är för liten så jag får så ont i huvudet av den. Så det fick bli bilen. Det var massa folk Jag på pappas motorcykelndär, jag var orolig när vi åkte, och det jobbiga var att jag kunde inte slappna av när vi var där heller. Annars kan det vara så att när man väl kommer till destinationen så lugnar man ner sej. Men jag försökte att inte stressa upp mej och tänka på alla människor.
Vilka vrålåk det finns egentligen! Motorcyklar med inbygd radio, kaffemaskin och skithus. Ne men radio iaf. Passagerarna på dom hojarna sitter som i en fotölj. Kul att åka med, men det kan inte vara så kul att köra ett sånt åbäke.
Jag längtar så tills jag kan börja med mitt mc-kort! Det finns ju inte direkt några pengar till det just nu. Får se efter sommaren lite.  



En krokus med en liten humla i.
Sen har jag varit ute på stavgång i det sköna vädret. jag måste ju komma i form någon gång, och jag kunde inte låta bli att ta en promenad i solen. Men vad jobbigt det var med stavar. Jag hoppas att jag gjorde rätt med dom, eller det kändes som jag gjorde det eftersom det var så jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0