Hockeykväll!

Idag har jag och Erica umgåtts en hel del och dagen avslutades med hocken Sverige - USA. Det var en riktigt spännade match. Sverige vann med 6-5 i sudden death. Jag brukar inte titta på hockey men nu var det ju mer umgås och hockey.

I morgon ska jag åka till Patrik. Jag är jätte nervös, för jag ska åka tåg, vilket jag tycker är väldans läskigt just nu. Jag har inte kommit över min Turkiet resa än. Det känns som ett inre motstånd när jag ska resa. Men samtidigt vill jag ju så gärna åka eftersom jag vill träffa Min snuttefilt! jag får innerligt hoppas på att det inte är mycket folk på tåget och bara jag kommer på så brukar det ju lösa sej, man kan ju trots allt kliva av vid nästa stopp om det skulel gå riktigt illa.
Hoppas att det blir bra väder i morgon så vi kan mysa ute lite. Det känns verkligen konstigt att inte ha honom nära mej hela tiden även om jag borde ha blivit van nu! Jag vill ju somna med honom varje natt och vakna nästa dag nästan sovandes på honom. Det är så det brukar vara, även om vi sover i en jätte säng så ligger jag nästan på honom när vi vaknar, jätte skumt. Men hellre det kanske än att den andra nästan ligger under bäddmadressen. Ja det var tider det med.

I helgen var jag och myste i Jessica Hilmerssons sommarstuga, kalas mysigt. Vi spelade ett spel som heter Galen Här spelar vi Galen Pannapanna. Det går ut på att man har två lappat i ett pannband och ska lista ut vem man är och vart man är. Det roligaste var när Jonas sa: Jävla skit spel! Och i nästa andetag sa han: Det här kanske vi ska köpa! 
Hur roligt som helst! Vi åt grillspett ena kvällen och flintastek andra. Mums! 
Det var kul också när vi skulle ut och åka i den fina båten med en 60-årig gammal motor som inte funkade riktigt som den skulel alla gånger. Jonas fick igång den och vi åkte ut en bit och tittade på Torsö bron, och helt plötsligt stannade den, jag var helt övertygad om att vi fick ro hem. Det roliga med årorna var att man inte kunde sitta i mitten och ro som på en vanlig eka, utan man fick nästan padla! Men som tur var så fick Jonas i gång den! Tack och lov! 

Jag ska klara att åka tåg i morgon. "Ta steget och göra det kallt!"

Tack och hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0